Parlons-nous français?
Oui!




Thanks to some marvelous translation efforts by one of our terrific
members, Chryso, the Ten Ton Hammer staff is proud to present a French
translation of our exclusive Stargate Worlds technical interview. If
you'd rather read it in French, this is the place to be!


Demetrius:
Unreal est un moteur étonnamment scalable, on s'attend donc
a ce que la grande majorité des joueurs aient déjà une configuration
capable de faire tourner SGW. Notre département artistique est
conscient que le jeu doit tourner sur une variété de machine, ils
travaillent donc sur l'hypothèse qu'il faut que ce soit visuellement
beau sur des model basiques et époustouflant sur les configurations
haut de gamme.



To read the latest guides, news, and features you can visit our Stargate Worlds Game Page.

Last Updated: Mar 29, 2016

About The Author

Karen is H.D.i.C. (Head Druid in Charge) at EQHammer. She likes chocolate chip pancakes, warm hugs, gaming so late that it's early, and rooting things and covering them with bees. Don't read her Ten Ton Hammer column every Tuesday. Or the EQHammer one every Thursday, either.

Comments